Sunday 6 October 2013

Rezeki Allah Ada Di mana-mana


Hanya lebih kurang sepurnama sahaja lagi  kunjungan saya ke Desa Tun akan berakhir.  Tidak terasa segala susah payah selama hampir lima tahun pergi dan datang ke daerah ilmu yang dihuni anak-anak serikandi.  Saya pasti saya akan merindui setiap momen yang pernah terpateri di sini...

Siapa sangka saya langkah kanan hari ini


 Tidak pernah terduga saya akan menerima pemberian yang sebesar ini. Terima kasih atas pemberian yang sangat mengujakan buat Ibu Hizreen. Sesunguhnya segala yang saya lakukan tak pernah saya mengharapkan sebarang balasan. Semoga Ibu Hizreen terus dimurahkan rezeki dan diberkati dunia dan akhirat.  Segera saya mengakui betapa indahnya ruang lingkup budaya Melayu yang kaya dengan ketinggian akal dan nilai budi.




No comments:

Post a Comment